|
|
| Як відомо, досить ефективним способом розкрутки свого сайту і залучення на нього нової цільової аудиторії є обмін посиланнями. Існує кілька причин, через які власники сайтів обмінюються посиланнями. Розглянемо основні з них:
1. Обмін відвідувачами між дружніми сайтами. За посиланнями на ваш сайт може прийти чимало клієнтів, потенційних передплатників або за кліком з контекстної реклами і банерів. Але для того, щоб до вас заходило більше відвідувачів з розміщених по обміну посилань, дуже бажано обмінюватися ними з сайтами, які схожі за тематикою з вашим сайтом, тоді ефективність обміну буде вищою. 2. Поліпшення позицій по низькочастотним і середньочастотним запитам. Навіть грамотна внутрішня перелінковка між сторінками одного сайту може вивести сайт в топ-5 по низькочастотних запитах. Тому обмін з іншим сайтом добре впливає на місце вашого сайту в результатах пошуку. Досить вибрати вірні низкочастотні запити для анкорів посилань, які ви будете розміщувати за умовами обміну постовими або посиланнями. 3. Збільшується індекс цитування (ІЦ та тІЦ). Величина індексу цитування визначається за кількістю і якістю розміщених в мережі посилань. Варто сказати, що чим вище ІЦ сайту, тим авторитетніший він в «очах» пошукової системи, а отже і при ранжируванні сайтів, він буде набагато вище. Хоча залежність між величиною тІЦ і позицією в результатах пошуку і не пряма, вона є вагомим параметром при ранжируванні. Нерідко сайти з нульовими показниками цитованості можуть бути вище розкручених проектів, особливо по низькочастотних запитах. Звісно, що краще всього обмінюватися з сайтами, які прямо або побічно пов'язані з тематикою вашого ресурсу. Наприклад, якщо ваш сайт пропонує відвідувачам замовити розробку сайту, то добре б обмінюватися посиланнями з сайтами та блогами про Сайтобудування, розкручування сайтів, монетизації блогів, сайтами веб-студій, дизайнерами-фрілансерами, і т.п. Однак обмін лінками з сайтами бізнес-тематики теж принесе зростання тІЦ, особливо, якщо вихідних посилань у вашого партнера не так уже й багато. Також на ваш сайт зможуть прийти вже зацікавлені платоспроможні (нехай і не зовсім цільові) відвідувачі, а отже, можливі клієнти.
Як уже говорилося, найкраще обмінюватися з авторитетними і відвідуваними сайтами, але на початковому етапі це не завжди можливо. Чим відвідує ваш ресурс, чим вище його тИЦ і PR, тим більше охочих буде обмінюватися з вами посиланнями.
4. Похвалитися друзями. У власника сайту є бажання показати користувачам інтернету, з ким його сайт співпрацює або дружить. Обмін може відбуватися як між особистими сайтами, так і ресурсами різних компаній. Саме тому, вигідно обмінюватися з більш престижними і великими порталами, адже посилання на респектабельний ресурс зможе підвищити і ваш імідж. Також і ваше посилання на добре зарекомендуваному ресурсі збільшить упевненість в тому, що ваш сайт теж заслуговує довіри.
Говорячи про сторінки розміщення, найкраще щоб ваше посилання стояло на головних сторінках сайтів, з якими ви проводите обмін, але це вже як домовитеся. Необхідно прослідкувати, щоб ваше посилання не було поставлено десь у величезній купі посилань, та до того різної тематики - такий обмін для вас буде тільки мінусом. Обмінюючись посиланнями з лінкопомийки ви тим самим потенційно знижуєте авторитетність (траст) свого сайту, що може привести не тільки до зниження позицій, тИЦ і PR, але і привести до бану сайту пошуковими системами, якщо у вас і без цього сапа-гріхів достатньо.
На сьогоднішній день, обмін посиланнями - це досить ефективний спосіб залучення цільових відвідувачів і підвищення індексу цитування. Він практично не має альтернатив (якщо не враховувати кроспостінг і написання гостьових постів) для початківців вебмайстрів, які не хочуть вкладати гроші в розкрутку свого стартапу, вважаючи за краще вкладати час і вміння. А, як відомо, відвідуваний та ще з великим ІЦ сайт - неодмінно принесе добрі результати і доходи від своєї діяльності.
В этой теме Вы можете задать вопрос о материале Навіщо вебмастера і блогери обмінюються посиланнями.
|
[Сообщение # 1]
|
| |
|
|
| Сейчас Гугл и Яндекс официально заявляют, что не используют ссылочное ранжирование для определения релевантности выдачи, хотя отдельные сеошники продолжают уверять в обратном.
|
[Сообщение # 2]
|
| |
|
|
| Цитата Marcus ( ) Сейчас Гугл и Яндекс официально заявляют, что не используют ссылочное ранжирование для определения релевантности выдачи, хотя отдельные сеошники продолжают уверять в обратном. В любом случае хуже от этого сайту не станет. А где можно почитать про эти офф заявления?
|
[Сообщение # 3]
|
| |