Статьи iT заметки web мастерская
Просування веб-ресурсу в соціальних мережах
25.10.2015 в 20:21:15 |
|
Просмотров: 1453 |
0 ответов
1. Соціальні мережі дають хороший трафік. Багато вебмайстрів і розробників сайтів не так активно користуються соціальними мережами, але там «живе» величезна аудиторія потенційних клієнтів, які постійно шукають щось нове, - інформацію, речі, послуги. При правильному підході і грамотному позиціонуванні, оформленні вашої групи Вконтакте, Twitter, Facebook або G+ присутність в соцмережах дозволить наростити відвідуваність сайту будь-якої тематики. (для прикладу правильно зіставлене повідомлення в группі з 500 людей приводить по посиланню на веб-ресурс до 100 людей за 15 перших хвилин після опублікування повідомлення в соц мережі).
2. Наявність групи або сторінки компанії підвищує впізнаваність логотипу або торгової марки. Масована PR-кампанія в соціальних мережах точно обійдеться дешевше телереклами, закупівля банерних і тизерних показів на популярних тематичних порталах, а іміджевий ефект від неї збережеться набагато довше. Цікавий унікальний контент (наприклад, вірусне рекламне відео) буде поширюватися «саме по собі» від користувача до користувача.
3. Знижується залежність від пошукових систем. У випадку з традиційним seo-просуванням потік відвідувачів залежить від обраного методу розкручування сайту, особливостей поточного алгоритму ранжирування і безлічі інших чинників, які не піддаються обліку і прогнозування. Google і Яндекс в будь-який момент можуть істотно знизити позиції вашого сайту в пошуковій видачі по потрібним ключовим запитам (або зовсім «забанити» його), тим самим позбавивши компанію потенційних клієнтів. Оскільки трафік з соцмереж ніяк не пов'язаний з позиціями сайту в пошуку, він дозволяє знизити залежність компанії від некомпетентного сео-спеціаліста або «примх» пошукових алгоритмів.
4.Розширюється охоплення цільової аудиторії. Більше половини ваших потенційних клієнтів або читачів «мешкають» не там, де ви їх шукаєте. Зовсім не обов'язково, що ваш новий замовник поставить в пошуку саме той запит, по якому ви знаходитеся в Топ-3 вашого улюбленого пошуковика. Цілком можливо, що він буде шукати ваші послуги в Однокласниках, які ви терпіти не можете. Чи варто боротися за такого «несвідомого» клієнта - вирішувати тільки вам, але все більше користувачів інформацію шукають лише в соц мережах.
5. Підвищується лояльність потенційних покупців. Всілякі лічильники «лайків», «сердечок» і «плюсиків» в очах нового відвідувача сайту є більш важливим показником, ніж звичний для вебмайстрів тИЦ, PR, наявність в авторитетних каталогах домену. Логіка проста: якщо сайт подобається великій кількості людей, значить, його не варто закривати відразу ж і тут можна знайти цікаву корисну інформацію. Або хоча б спробувати це зробити.
6.Ще один спосіб зворотнього зв'язку з відвідувачами. Встановити віджети коментарів Facebook або Вконтакте вкрай бажано практично для будь-якого сайту, особливо, якщо на ньому немає іншої можливості обговорення та контакту з власником ресурсу. Це ефективний і безкоштовний спосіб трохи краще взнати своїх потенційних клієнтів, отримати посилання з персональних сторінок тих, хто не полінувався залишити свою думку про конкретний матеріалі або сайт в цілому. Вкрай важливо відповідати на питання до адміністрації сайту, задані в коментарях, брати участь в обговоренні проблем, конструктивно і грамотно критикувати тих, хто справедливо незадоволений вашими послугами - це додасть «природності», «відкритості» як корпоративного сайту, так і компанії в цілому.
7. Здешевлення вартості залучення нового клієнта. Витративши трохи грошей і / або часу на створення груп у всіх популярних соціальних мережах, додавання віджетів коментування та кнопок для «лайкання» на свій сайт і провівши хоча б невелику рекламну кампанію з активним коментуванням популярних тематичних співтовариств ви отримаєте зниження витрат на просування сайту. Трафік стає дешевше, а його якість залежить від того, наскільки ви серйозно поставилися до справи і скільки заощадили зусиль / коштів.
8. Підвищується ймовірність «вірусного» поширення інформації про ваш сайт. Для того щоб про вас говорили, потрібно не тільки створити цікавий і оригінальний матеріал, а й подбати про його поширення. Люди будуть добровільно поширювати посилання на ваш контент тільки в тому випадку, якщо вони мають для цього зручні засоби, що дозволяють «не напружуючись» відправити посилання другу, опублікувати її на стіні або в розсилці передплатникам. Популярні соціальні мережі найкращим чином пристосовані для вибухового поширення посилань на цікавий свіжий контент - не втрачайте можливість використовувати це.
9. Збільшення швидкості індексації нових статей на вашому сайті. Чим більше посилань з авторитетних профілів, груп і облікових записів в соціальних мережах на ваш сайт - тим авторитетніше він в очах пошукових роботів, які будуть «жити» на вашому сайті. Це дозволить не тільки швидко потрапляти в результати пошуку по новим запитам, але і захистить контент від розкрадання, т.к. «Хто перший встав - того і тапки».
10. Оперативне донесення нової інформації (акції, новини) до цільової аудиторії. Якщо вам потрібно повідомити про новe акційну пропозицію компанії, розпродажі в магазині або унікальної інформації, про яку люди не питають у пошуку, тоді соціальні мережі - це саме те, що вам потрібно. Офіційна сторінка в Facebook, якщо її хоч хтось читає, є найбільш швидким способом донести унікальну пропозицію до зацікавлених потенційних споживачів вашої продукції або послуги.
Висновки. Якщо вам все ще лінь використовувати можливості соцмереж для просування свого «серйозного сайту» і не менш «серйозного бізнесу», то ваші конкуренти дуже скоро вам доведуть, як сильно ви зараз помиляєтесь. Ваше особисте ставлення до однокласників, Фейсбук чи Гугл + не повинно впливати на логічний аналіз наявних фактів: в соціальних мережах багато грошей і ви легко можете отримати їх частину.
1453 визита ↳ 0 ответов | Ваше мнение о материале | Голосовало: 1 |