Статьи iT заметки web мастерская
Залучення трафіку з соціальних мереж
25.10.2015 в 20:40:24 |
|
Просмотров: 1418 |
0 ответов
Для чого потрібні спільноти в соціальних мережах?
Створення співтовариства в соціальній мережі - це відмінний спосіб залучити цільову аудиторію на сайт, так як в них складається величезна кількість активних користувачів. За деякими оцінками щоденна аудиторія тільки соціальної мережі «ВКонтакте» складає близько 40 мільйонів, Фейсбук – 1 млрд. чоловік. Як відбувається перетворення користувачів соцмережі в покупців? Практично у всіх мережах є можливість створення груп користувачів. Об'єднати користувачів у цих спільнотах можна практично по будь-яким критеріям: від місця проживання до інтересів і захоплень. Але для нас більше цікаві групи, присвячені брендам. Саме в таких спільнотах розміщується необхідна інформація, даються посилання на цільові сторінки сайту та інша інформація.
Отже, яку ж користь можна отримати з таких спільнот в соціальних мережах?
Фідбек - коментарі в групі допомагають відстежити ставлення користувачів до бренду і їх реакцію на різні нововведення (запуск нової продукції / послуги і т.п.). Таке пряме спілкування з клієнтами дозволяє швидко усувати можливі недоліки і промахи, а також коригувати подальший розвиток.
Залучення нових користувачів - тут може спрацювати механізм ланцюгової реакції - при вступі до спільноти одиничного користувача лінк на вашу групу з'являється на його особистій сторінці і в новинах його передплатників, а вже там її можуть побачити як друзі цієї людини, так і сторонні відвідувачі сторінки.
Підвищення впізнаваності бренду - формат групи дозволяє легко розміщувати цікавий контент хоч щодня. А користувачі соціальних мереж обожнюють ділитися один з одним посиланнями на вподобану їм картинку / замітку / інфографіку. Це означає, що у разі вдалого контенту про вашу компанію дізнається безліч людей. При цьому, чим більше «вірусний» контент ви створюєте, тим більше охоплення аудиторії.
Пошук - частина користувачів настільки сильно «занурилися» в соціальні мережі, що шукають товари та послуги по групах в соціальних мережах, не вдаючись до допомоги пошуковиків. Причому ті, хто користується пошуком по групах, частіше мають намір щось купити, а не просто знайти інформацію, про що красномовно говорить статистика.
Основи роботи в спільнотах
Для досягнення позитивного ефекту від просування в соціальних мережах необхідно при роботі з користувачами дотримуватися певних правил.
Один з найголовніших моментів - спілкування. По-перше, необхідно відповідати на запитання користувачів, щоб користувачі відчували, що на них звертають увагу. Також бажано створити зручний майданчик для спілкування між учасниками спільноти, що допоможе утримати вступили до спільноти. Буде непогано, якщо вам вдасться сформувати актив з учасників, які будуть постійно спілкуватися в групі, тим самим залучаючи до обговорення інших учасників. Таким чином ви також перекладіть частину своєї роботи в співтоваристві на них.
Ще один важливий аспект в управлінні спільнотою - робота з негативними відгуками. Не думайте, що все буде райдужно, що всі учасники будуть задоволені. Рано чи пізно знайдуться незадоволені, які скористаються можливістю залишити негативний відгук. Такий негатив треба нейтралізовувати, і будьте готові до того, що зробити це не завжди буде просто. Природні негативні відгуки звичайних учасників, викликані невдоволенням від покупки / послуги нейтралізуються досить просто - в більшості випадків достатньо обміняти бракований товар або зробити невеликий подарунок, тобто задобрити його, а потім про це розповісти всім іншим учасникам. А ось з направленим негативом, який найчастіше є підступами конкурентів, працювати набагато складніше. У цьому випадку доведеться залучати експертів для досить масштабної роботи, викладати спростовуючі документи і факти, очищати пошукову видачу від негативних відгуків.
Звідси випливає, що для успішного управління групою необхідний постійний моніторинг. Ви обов'язково повинні стежити за діяльністю користувачів в співтоваристві, вчасно видаляти спам, відповідати на всі запитання й т.д. Користувачі дуже цінують оперативні відповіді, це підвищує рівень довіри. Є сумні приклади, коли короткочасна відсутність контролю в досить великих групах перетворювало їх на смітники. Реанімація таких співтовариств - справа вкрай складна, і їх власники далеко не завжди за це беруться.
Використання віджетів
Просування в соціальних мережах крім роботи в самих спільнотах повинно включати і підготовку сайта. Вона полягає в установці соціальних кнопок і спеціальних віджетів, серед яких можна використовувати наступні:
- блок з посиланнями на співтовариство і сторіночки учасників;
- віджет коментарів - з його допомогою можуть відписуватися користувачі соціальних мереж, не реєструючись на сайті;
- віджет опитувань - він дозволяє створювати опитування для відвідувачів.
Соціальні кнопки обов'язково повинні бути присутніми на сайті, щоб будь-який користувач соціальної мережі міг кликнути «Мені подобається» і залишити посилання у себе на сторінці. Краще, коли числа поряд з цими кнопками будуть значними - це додатково простимулює відвідувачів до натискання кнопки.
Замовлення реклами на чужих сторінках
Ще один спосіб реклами свого сайту в соціальних мережах - замовлення поста в популярних спільнотах або паблік. Якщо немає часу чи бажання вникати в тонкощі створення та управління спільнотою, але є гроші, то можна просто замовити рекламу в популярному співтоваристві. Ситуація така, що в даний час існує досить багато співтовариств з величезним числом передплатників. Зазвичай подібні групи присвячені гумору, і в них публікуються смішні картинки, анедоти, і відеоролики. Можна домовитися з власником такого співтовариства про публікації «брендованої» жарти або вірусного відео і практично миттєво охопити аудиторію у мільйон або навіть більше користувачів.
Такий спосіб реклами доцільний, коли треба максимально швидко охопити велику аудиторію. У підсумку, розміщуючи посилання в чужих спільнотах, можна дуже непогано заощадити. Є приклади вдалих рекламних кампаній, де вдавалося за смішні 60 тисяч рублів охопити аудиторію в 30 мільйонів чоловік!
Тенденції розвитку соціальних мереж в розрізі SEO
Основне завдання оптимізаторів при роботі з соціальними мережами - перетягнути користувачів звідти на просувний сайт. А мета розробників мереж у деякому сенсі прямо протилежна. Тому й ті, й інші шукають все нові й нові способи для вирішення своїх завдань.
Відносно недавно «ВКонтакте» була введена нова функція попереднього сторінок всередині мережі без переходу на них. Безумовно оптимізатори негативно відреагували на це нововведення, так багато сайтів втратили частину трафіку - користувачам став доступний контент без безпосереднього завантаження сторінки сайту. Але, як згодом виявилося, ніякої катастрофи через це не відбулося, далеко не для всіх сайтів ця функція доступна, а охочі все одно переходять на сам сайт по розміщеному URL (якби соцмережі вирішили ховати посилання, оптимізатори придумали б спосіб перешкодити їх роботам -індексатор витягати контент).
Тенденції розвитку намітилися досить ясно, і варто очікувати того, що розробники соц. мереж будуть і далі робити кроки в напрямку розміщення контенту безпосередньо в межах своєї мережі, а не на сторонніх сайтах. Мабуть, їх мрією є виховання таких користувачів, які і не будуть припускати про існування решти інтернету окрім тієї соціальної мережі, де вони зареєстровані.
Відвідуваність груп прямо залежить від частоти публікацій матеріалів та посилань. У дні проведення різних конкурсів на графіках чітко видно сплески активності - це найкраще приваблює учасників!
Замість висновків
Використання соціальних мереж для просування сайту в більшості випадків виправдано і приносить відмінні результати. Ведення рекламної кампанії для невеликого сайту або інтернет-магазину не потребує занадто багато витрат і обійдеться практично безкоштовно, але управління великими спільнотами досить складний процес, на який доведеться витратити не мало сил і засобів, які при правильних діях окупляться сповна.
1418 визитов ↳ 0 ответов | Ваше мнение о материале | Голосовало: 2 |